"DI SAAT HATI DI BELENGGU DUKA MUNGKIN TIKA ITU DOSA BERTAKHTA"...

Apakah Kamu Yakini Seandai Tiada Ujian

Selasa, 17 Februari 2009


Bunyi agak sedih tapi tidak sesedih teman dan juga sahabat yang berjuang di medan yang penuh mencabar. Kita yang sekadar menulis hanya bnerani menyatakan di alam yang tersembuniyi , namun teman yang berjuan di medan yang sebenar berhadapan terus dengan wajah musuh .Biar apa pun musuh datagn mereka tegar dengan perjuangan . Aku amat mengagumi mereka , ini mungkin aku di uji kehilangan kecil teman rapat.Tapi ia satu permuaaln dalam perjugaagan . Bagaiman jika, isteri, ibu,bapa adik, abang dan yang lain-lain hilang di pandagan mata? Harus ingat kita semua akan di uji ,biar kecil atau besar jian ia tetap datang.

Aku postkan kata ini sempena pemergian hansaet ku yang di sayangi hahahahahaha semalam ... Kepada semua sahabat ku jangan lah menghubungi nombor itu lagi kerana sudah hilang dari pandangan mata .. ceh ...ayat koyya.. Apa aku akan maklum semula bila dah ada yang baru.. sape nk bagi sponsor tu di alu-alukan hahahahahahh Tengah sengkek gila ... ini entri bodoh aku yang pertama sebab aku tak pernah tulis entri peribadi ...

Semoga Kita Sentiasa Di uij AGar Kita Tahu Kita DI Perhatikan DIA




1 Comment:

Tanpa Nama said...

salam...
owh... ilang hp ker? ingtkan soklan bebetul td yg panglima kahfi tnyer kat cbox sy...
sedih sgt nmpk nyer panglima kahfi nie, smpai spelling pun dah tunggang langgang... hehe...